Tussenstopje Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sylvie Vermeend - WaarBenJij.nu Tussenstopje Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sylvie Vermeend - WaarBenJij.nu

Tussenstopje Bangkok

Door: sylvievermeend

Blijf op de hoogte en volg Sylvie

17 Mei 2011 | Thailand, Bangkok

Net aangekomen in Bangkok. Het is hier heel erg warm. Ik was zo moe dat ik van London tot hier bijna non-stop geslapen heb. Mijn mede-passagiers waren daar nogal jaloers op en vroegen wat ik voor slaappillen gebruikt had. Euh....geen..gewoon voor je weg gaat heel veel doen en feesten :-p Helaas heb ik daardoor nog geen gebruik kunnen maken van de leuke computerschermpjes. Maar kan zo wel weer, ben nu superfit en we vliegen zo met hetzelfde vliegtuig naar Sydney. Ik heb ondetussen ook al een leuke reisgenoot ontmoet uit Zwitserland die ook naar Christchurch gaat en al heel wat meer van de wereld heeft gezien dan ik. Hij heeft me dan ook net op sleeptouw genomen op dit vliegveld hier en kent het vliegveld in Sidney ook al, supermakkelijk. Het is hier trouwens nu 16.00, net m'n ontbijt gehad, maar goed...Op naar het volgende werelddeel!

  • 17 Mei 2011 - 09:15

    Yolanda:

    Ha Sylvie,

    Leuk om je update te lezen. Geweldig dat je zo heerlijk hebt geslapen in het vliegtuig, is mij absoluut niet gelukt. Goede reis verder en ik kijk uit naar je volgende berichtje!

    lfs uit nat Nederlands
    Yolanda

  • 17 Mei 2011 - 09:18

    Tineke:

    Ha die Sylvie, leuk dat je al een gezellige reisgenoot hebt getroffen. Ik herinner me dat nog van toen dat je ontzettend veel backpackers tegenkomt en iedereen weet wel weer wat of kent wel een leuke plek om naar toe te gaan. Je bent in ieder geval nooit alleen. Goede verdere reis en houd ons op de hoogte. Wij zitten voorlopig in een regenachtig koud Nederland dus ik ben ook niet een klein beetje jaloers. Doeiii Tineke

  • 17 Mei 2011 - 09:26

    Klaas:

    He Syl,
    Nog gefeliciteerd met het kampioenschap van je dames! Wij (Ajax) zijn ook kampioen maar dat had je nog wel meegekregen ;-)
    Enjoy and have fun,

    Klaas

  • 17 Mei 2011 - 10:51

    Aernoud:

    Hoi Sylvie,
    Ik krijg spontaan zin om ook op reis te gaan met al die leuke berichten. En ik heb natuurlijk ook even tijd, na mijn laatste dag bij Noordhoff gisteren. Wie weet... Hoop dat je verder ook een goeie reis hebt en kijk uit naar je volgende berichtjes! Enjoy!

    Groet,
    Aernoud

  • 17 Mei 2011 - 15:05

    Een Reisgenoot:

    Hoi Sylvie,
    wat leuk nu al een reisgenoot gevonden.
    Denk je aan het kleine boekje?
    Veel reisplezier.

  • 17 Mei 2011 - 16:48

    Matty:

    Hoi Sylvje,

    Heerlijk om te horen dat je goed aangekomen bent.
    Zeker wel warm die Uggs nu.
    Dacht trouwens dat je een tussenstop had in Hongkong.
    Geniet maar lekker.

    Liefs Matty en Martin

  • 18 Mei 2011 - 06:37

    Djo:

    Hey laiverd! Wat heerlijk dat je slapend naar de andere kant van de wereld bent gekomen :). En wat fijn dat je met iemand op sleeptouw genomen bent. Wordt het wel makkelijker van. Heel veel plezier en nog een goeie reis gewenst naar Nieuw Zeeland! Liefs djo

  • 18 Mei 2011 - 18:37

    Mathilde:

    Hoi Sylvie,

    Geweldig om je verslag te lezen. Leuk om zo op de hoogte te blijven van je avonturen. Heel veel plezier de komende tijd, geniet ervan!

    Groeten, Frans & Mathilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Sylvie

Actief sinds 09 Mei 2011
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 59943

Voorgaande reizen:

09 Februari 2016 - 28 Februari 2016

Filipijnen

23 Juli 2014 - 04 Augustus 2014

Shanghai & Hong kong

17 Augustus 2012 - 08 September 2012

Back to Azie!

16 Mei 2011 - 14 Augustus 2011

Nieuw Zeeland!!!

Landen bezocht: